Bye bye 3 maanden en hallo nieuwe weg. - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sanne Kaan - WaarBenJij.nu Bye bye 3 maanden en hallo nieuwe weg. - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sanne Kaan - WaarBenJij.nu

Bye bye 3 maanden en hallo nieuwe weg.

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 Januari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Wat gaat de tijd toch snel er zijn alweer ruim 3 maanden voorbij. Voordat ik het weet zit ik alweer in het vliegtuig terug naar huis. Er zijn de afgelopen dagen wel veel dingen veranderd. Veel vrijwilligers zijn vertrokken en er zijn weer veel nieuwe bijgekomen, dat was wel even wennen. Het is behoorlijk lastig om van mensen waar je een band mee opgebouwd hebt doei te zeggen. Daarom deze dagen maar een beetje rustig aangedaan en een beetje gerelaxt. Ook is onze Chocolate road veranderd van een bobbelige weg van alleen maar gaten naar een strakke mooi weg. Ook dat was even wennen. Het is wel fijn om nou niet stuntend over de weg te gaan maar toch had dat ook wel wat.

Verder ben ik nog wel lekker een weekend weggeweest naar Batangbang, wat is dat een leuk plaatsje. Zo rustig wel even wat anders dan de grote stad Phnom Pehn waar ik de vorige keer geweest was. We hebben daar lekker op de bamboetrein gezeten en met een paar Cambodjaanse vrouwen gedanst met onze nieuw omslagdoeken. Ook hebben we een Tour door Batangbang gemaakt, de killing cave gezien, door dorpjes gereden en een wijnproeverij gedaan. De wijn was niet echt een heel groot succes soms had ik meer het idee dat ik pure spiritus naar binnen aan het werken was.

Ik raak nog steeds meer gehecht aan mijn kinderen het voelt ook gewoon of dat ik 14 kinderen heb. Wat zijn ze allemaal leuk en wat hebben ze af en toe ondeugende streken. Ook met de staf in Thidas ( het huis waar ik woon) wordt de band ook steeds hechter en ook dat zal straks lastig worden denk ik. Maar goed ik kan nu nog fijn van iedereen genieten.
Ik heb trouwens vorige week een jurk op laten meten voor de trouwerij ik ben echt benieuwd hoe die eruit komt te zien. Alles wat je kan bedenken wat er op een jurk kan zitten zit erop. Ook moet ik nog hakken gaan kopen want het was verboden om op me platten schoenen aan te komen. Ik word een hele attractie denk ik. Maar goed als je dan uitgenodigd wordt voor zoiets, kan je het beter goed doen.

Nu zit ik lekker aan het zwembad en neem ik zo nog even een duik om af te koelen. Wat is het toch fijn om in Cambodja te zijn.

  • 22 Januari 2014 - 09:40

    Renata :

    Hey Sanne,
    Wat fijn dat je zo geniet en je zo thuis voelt.
    Heerlijk neem het er maar van ;)
    Groetjes,

  • 22 Januari 2014 - 11:35

    Lonneke:

    Ooh ik ben benieuwd naar foto's van de jurk met hakken XD

  • 22 Januari 2014 - 15:52

    Mirella:

    Wat een super leuk verslag weer. Geniet nog maar lekker daar meis. Doet me goed iedere keer weer te lezen dat je t naar je zin hebt. Xx

  • 28 Januari 2014 - 00:06

    Pauline Kaan:

    Hey lief kind, ik vind het zo fijn om te horen en te lezen dat jij het zo goed hebt en geniet van Cambodja. Dikke kus Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 April 2014

Living the dream

03 Maart 2014

Een echte Khmer!

02 Februari 2014

Surprise surprise

22 Januari 2014

Bye bye 3 maanden en hallo nieuwe weg.

29 December 2013

Frisjes lichtjes en vakantie!
Sanne

Ik ben 21 jaar oud en zit nu voor een vrijwilligersproject in Cambodja:)

Actief sinds 11 Okt. 2013
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 10797

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: