Zadelpijn - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sanne Kaan - WaarBenJij.nu Zadelpijn - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sanne Kaan - WaarBenJij.nu

Zadelpijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 Oktober 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hier maar eens een verhaaltje. Ik ben nu ruim 2 dagen in Cambodja maar ik besef het nog niet helemaal. Het is zo raar om op je fietsje hier te fietsen het lijkt gewoon net thuis. Alleen hier is de fiets meer een mini fiets en het zadel net het plank en is de omgeving een tikkeltje anders maar de rest doet me vrij veel aan thuis denken.
We hebben nu 2 dagen flink op de fiets gezeten en zitten gaan nu wat minder comfortabel maar het schijnt allemaal te wennen.... Gister zijn we trouwens even naar de krokodillen boerderij geweest, bizar hoe groot die beesten kunnen worden. Verder hebben we nog even in het park gezeten en al heerlijk gegeten voor 2 dollar dus minder dan 2 euro. Vandaag was het plan om naar tempels te gaan fietsen alleen zijn we nooit aangekomen. Tot de markt hebben we het gered en daarna nog even wat gegeten en terug gegaan naar ons huisje.
Op dit moment regent het verschrikkelijk dus het doet me weer een beetje aan thuis denken alleen is de temperatuur hier volgens mij net beter dan in Nederland.
Net hebben we trouwens wel een spannend fietstochtje gehad. Het is hier namelijk super donker veel gaten in de weg die gevuld zijn met het regenwater dus je weet nooit hoe diep je met je fietsje erin komt. Maar tot nu toe heb ik het nog super naar m'n zin ondanks de regen en het harde zadel:) groetjes uit het warme regenachtige Cambodja.

  • 16 Oktober 2013 - 15:35

    Ada Kaan:

    Wat leuk om je verhaaltje te lezen.Had je maar een betere fiets met een zachter zadel.Maar alles went moet je maar denken.Jiri is bij mij en blijft gezellig eten.Liefs Je Omatje

  • 16 Oktober 2013 - 15:52

    Lida:

    Hoi lieve schat helemaal in Cambodja en toch zo dichtbij:) super leuk dat je een fiets hebt.
    Doet me denken aan Bali. Succes morgen met de introductie van je project, spannend maar ook weer heel leuk. Kuss

  • 27 Oktober 2013 - 12:53

    Wilke Middelhoven:

    Ja ja, leuk om je verslag te lezen. Ik kijk om de paar dagen even of er iets nieuws is. Het is nu 27 oktober...... uh....wanneer komt je tweede verslag? een hartelijke groet van buurvrouw Wilke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 April 2014

Living the dream

03 Maart 2014

Een echte Khmer!

02 Februari 2014

Surprise surprise

22 Januari 2014

Bye bye 3 maanden en hallo nieuwe weg.

29 December 2013

Frisjes lichtjes en vakantie!
Sanne

Ik ben 21 jaar oud en zit nu voor een vrijwilligersproject in Cambodja:)

Actief sinds 11 Okt. 2013
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 10819

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: